info@proservia.cz +420 242 499 370

Historie

2015

2015

  • V roce 2015 Proservia dosahuje celkového počtu 2600 zaměstnanců. Čtyři roky po akvizici ManpowerGroup Proservia expanduje do dalších zemí Evropy s cílem stát se leaderem na trhu End User Support.
  • V dubnu Proservia oznamuje akvizici divizí „Mobility and Workplace Services“ (MWS) společnosti Hewlett-Packard v rámci Střední Evropy. Poskytované služby zahrnují primárně Service Desk, Onsite support a Field services.
  • Akvizice probíhá ve dvou vlnách, přičemž k 1. červenci se Proservia rozrůstá o dalších 200 zaměstnanců společnosti HP a dále tak naplňuje svůj plán stát se jedničkou na trhu s IT EUS službami.
  • V březnu Proservia oznamuje akvizici divizí „Workplace & Service Desk Services“ společnosti Atos.
  • Proservia pokračuje s implementací business plánu zaměřeného na podporu zaměstnanosti. K 1. březnu se k Proservii připojilo 800 zaměstnanců Atosu.
2014

2014

  • Listopad – Proservia oznamuje akvizici IBM Delivery Services, dceřiné společnosti IBM France a podepisuje kontrakt s IBM na 5 let.
  • Akvizice je v souladu s vizí společnosti Proservia  stát se francouzským leaderem na poli outsourcingu IT služeb a End User Support. Proservii posílilo 120 zaměstnanců z IBM a nyní má zaměstnanecká základna více než 1600 členů.
  • Únor – Proservia se nadále rozrůstá, akvizuje „Infrastructure and Help desk“ společnosti Nexeya Services.
  • ManpowerGroup vyjadřuje Proservii plnou podporu se snahou o dosažením pozice francouzského leadera v poskytování outsourcingu správy infrastruktury a posiluje její postavení ve společnosti. V souladu s touto strategií proběhla již zmíněná akvizice „Infrastructure and Help desk“ společnosti Nexeya Services a Proservia tak přivítala 170 nových zaměstnanců.
  • 1994-2014 : 20 let transformace v neustále se měnícím tržním prostředí!
  • 8. dubna 2014 Proservia slaví 20 let své existence. Při této příležitosti expanduje díky projektu Proserviale.Blog.com. Zároveň splňuje 3 požadavky klíčové pro moderní IT:
    • Schopnost rychlé a kvalitní vazby s koncovým klientem
    • Schopnost poskytnout maximální mobilitu a bezpečnost
    • Schopnost umožnit přístup k důležitým datům klienta a s jejich využitím zabezpečit zvýšení produktivity
2013

2013

  • Proservia rozšiřuje servisní centrum v Rennes. Středisko funguje 24/7/365.
  • Nově získané prostory podtrhují vizi Proservie stát se se leaderem na trhu s ohledem na kvalitní podmínky a spokojenost zaměstnanců.
  • Proservia jako první společnost poskytující IT služby získala za svá servisní centra certifikát NF345 udělovaný certifikačním ústavem AFNOR. Certifikaci získala především díky kvalitním vztahům se zákazníky, které jsou nejvyšší prioritou společnosti. Stěžejní je také inovativní přístup na trhu IT služeb a v sektoru B2B. Proservia jako první čelila certifikacím NF a to jak pro servisní centrum v Rennes (User Support), tak pro centrum v Niortu, které se zabývá podporou infrastruktury.
2012

2012

  • Proservia je hrdým zaměstnavatelem více než 1000 zaměstnanců!
  • V tomto roce spouští nový program „Mission handicap“:
  • „Mission handicap“ program podporuje náborové procesy, integraci a zlepšování pracovní podmínek pro zaměstnance s handicapem.
2011

2011

  • Proservia spojuje své síly se společností ManpowerGroup a nově bude mít na starosti koordinaci a řízení IT Outsourcingových aktivit ve Francii.
2008 to 2009

2008 a 2009

  • 2009, rok, kdy Proservia spouští servisní centrum v Rennes.
  • V tomto období společnost vytváří inovativní program specializovaný na rekvalifikaci pro zaměstnance, kteří nemají předchozí znalosti a zkušenosti v oblasti IT („Nouvelle Orientation“).
  • Otevření poboček v Tours a Strasbourgu.
2006

2006

  • Dva roky po založení pobočky v Niortu se dle původního plánu otevírá servisní centrum specializující se na podporu infrastruktury.
2005

2005

  • Proservia má v tomto roce tým více než 500 zaměstnanců.
  • Jsou založeny další dvě francouzské pobočky – Rennes a Lannion.
2004

2004

  • V tomto roce je otevřena další pobočka ve francouzském městě Niort. Od roku 2006 se rovněž stane sídlem servisního centra zaměřeného na podporu infrastruktury.
2003

2003

  • Spuštění programu určeného pro zaměstnance s nízkou úrovní kvalifikace („Première Chance“). Díky programu získají smlouvu na dobu neurčitou s komplexním školícím a vzdělávacím cyklem.
1996 to 2001

1996 až 2001

  • V roce 1999 Proservia spouští program zaměřený na kariérní růst („Plan de Carrière Prédéfini“). Tento program zahrnuje školící proces a certifikaci zaměstnanců, s cílem zabezpečit jejich kariérní rozvoj.
  • Ve stejném roce dochází k otevření poboček v Paříži, Bordeaux, Toulouse, Aix-en-Provence a v Lyonu.

>

1994

1994

  • Thierry Congard, samouk, který se postupně vypracoval mezi přední experty v oblasti IT, zakládá v roce 1994 společnost Proservia. Jeho vizí je založit IT společnost, ve které díky vybudování kvalitního týmu se skvělou podporou ze strany zaměstnavatele, vzniknou ta nejlepší řešení a dlouhodobé hodnoty pro její klienty.